ексклюзивний представник концерну LIUGONG MASHINERY Co Ltd в Україні




Новини

Вилковий навантажувач С- серії дебютував на міжнародній виставці CeMAT 2016

Вилковий навантажувач С- серії дебютував на міжнародній виставці CeMAT 2016

Поточного року на міжнародній виставці CeMAT 2016, яка проходила у період з 3 травня по 3 червня 2016 року у м. Ганновер (Німеччина), компанія LiuGong підтвердила, що являється не тільки лідером в галузі виробництва колісних навантажувачів, але і вилкових також. Висхідна зірка LiuGong на CeMAT-2016 зійшла разом з представленим вилковим навантажувачем C-серії. До слова кажучи, якість техніки LiuGong перейшла на вищий рівень, що дало можливість вдосконалити модельний ряд та додати нові продукти до вилкового портфоліо.

Зовнішній вигляд

Вдосконалений дизайн вилкового навантажувача С-серії є поєднанням максимальної комфортабельності та гарного зовнішнього вигляду. Згідно даних CAE (ред.- одна з комп'ютерних програм інженерного аналізу) в порівнянні з минулими моделями, загальна міцність навантажувача зросла на 10%, а в деталях: міцність каркасу кабіни - на 15 %, рами – на 35 %.

Потужність

Новинка LiuGong оснащена двигуном Tier III EFI, який забезпечує більшу вихідну потужність та зменшує викиди в атмосферу. 

Трансмісія

Для зменшення вібрації, вилковий навантажувач С-серії обладнаний  підвісною коробкою передач. Кріплення  коробки передач в трьох точках робить конструкцію більш стійкою і знижує внутрішні коливання. Виготовлена з алюмінієвого сплаву пластина ребра радіатора забезпечує більш високу тепловіддачу. Структура зчеплення поліпшена, щоб зменшити внутрішній тиск масла і продовжити термін експлуатації коробки передач. Вимоги клієнта є пріоритетними для LiuGong, саме тому стандартні та виправдані позитивними відгуками три робочі режими навантажувача (стандартний, потужний, та економний) можуть задовольнити потреби різних споживачів, що працюють в різноманітних умовах. Крім того, найвища швидкість  може регулюватися відповідно до вподобань споживача.  При запуску двигуна, частота обертання колінчатого валу двигуна може бути підвищена для швидшого розігріву двигуна, але швидкість обертання колінчатого валу і гідротрансформатора обмежені до того моменту, поки тиск моторного масла не стабілізується, щоб захистити ключові частини двигуна.

Гідравлічна система

Чутлива система гідравлічного рульового управління застосовується для підвищення рухливості та спритності навантажувача. Система активного охолодження знижує температуру масла і підвищує надійність компонентів гідравлічної системи. Швидкість підйому мачти на холостому ході була збільшена більш ніж на 40%, а при максимальних  обертах двигуна - на 25% та складає близько 580мм/с.

Гальмівна система 

Гальмівна система  оснащена гальмівними колодками високої якості, які мають кращу тепловіддачу і триваліший термін зносу, завдяки чому зусилля на гальма зменшуються на 15%. Головний гальмівний циліндр виготовлений з алюмінієвого сплаву для запобігання виникненню  корозії. Горизонтально розташований гальмівний насос повністю усуває застійні процеси, що викликають корозію.

Легкість в обслуговуванні

Операційний простір вилкового навантажувача C-серії значно покращився. До прикладу, у порівнянні з серією CLG, площа кабіни вилочного навантажувача C-серії була збільшена більш ніж на 35%. Низька висота сходинки полегшує вхід / вихід оператора, а гідравлічні важелі вмонтовані в кришку двигуна роблять можливим вхід з правої сторони.

Демперні вставки, встановлені між віссю і рамою знижують вібрацію, а невеликий діаметр керма з дистанційними кнопками дозволяють здійснювати комфортне управління навантажувачем. Вдосконалений механізм рульової гідравлічної колонки потребує менших зусиль та дозволяє відрегулювати положення керма відповідно до параметрів оператора. Поручні та гудок вмонтовані в задню праву стійку забезпечують безпеку та комфорт при русі назад. Пневматичне сидіння робить комфорт оператора максимальним.

Зовнішній масляний насос полегшує заміну масла двигуна. Крім того, знімні підлога та педалі в кабіні надають легкий доступ до фільтрів та рідин для перевірки і технічного обслуговування. Кут відкритого капота двигуна становить більше 85 градусів, завдяки чому проведення ремонтних робіт стає більш комфортнішим.